testsarcina.ro

Ești însărcinată?

Totul despre sarcină, semne și simptome sarcină

Află dacă ești însărcinată și care sunt simptomele sarcinii, ce este și cum se folosește testul de sarcină, siguranța și tipurile testelor și interpretarea unui test pozitiv sau negativ.

Test sarcina.ro oferă GRATUIT femeilor însărcinate: calculator sarcină, evoluție pe săptămâni și luni, analize medicale, probleme și informații întreruperea sarcinii!

Cum sa combati problemele cu somnul din timpul sarcinii?

Multe femei insarcinate sunt fericite sa ajunga la al doilea trimestru. Nu numai ca acum, riscul de pierdere a sarcinii s-a diminuat, dar deseori dispar si greata, urinarea frecventa si lipsa de somn.

Sarcina afecteaza calitatea somnului

Femeile se simt de obicei cel mai bine in aceasta perioada si au o crestere semnificativa de energie. Incepe sa se vada burtica, dar aceasta nu este atat de mare incat sa provoace disconfort. Exista multe boli, pana la maladii ale somnului, in aceasta perioada.

Pentru a face loc uterului in crestere, diafragma este obstructionata, iar respiratia devine superficiala. Aceasta poate cauza neplacuta arsura la stomac.

Visele din timpul sarcinii

Multe femei observa ca visele lor devin din ce in ce mai inspaimantatoare, pe masura ce sarcina se dezvolta. Unele dintre ele viseaza ca au abandonat copilul, pe undeva sau ca l-au pierdut. In plus, visele devin extrem de pline de viata, parand foarte veridice, ceea ce implica un mare consum nervos, care se resimte acut, in timpul zilei. Aceasta este un simptom specific femeilor aflate in trimestrul doi de sarcina.

Cum sa ai un somn mai bun cand esti insarcinata?

Iata si cateva sfaturi pentru a dormi mai bine noaptea:

  1. Fa miscare zilnic: Daca faci suficiente exercitii fizice in timpul zilei, vei fi mai obosita seara si vei adormi mult mai repede. Ai grija insa, sa nu te apuci de exercitii inainte de culcare pentru ca agitatia provocata de acestea te va impiedica sa adormi.
  2. Daca e sa atipesti, fa-o pentru putin timp si in mijlocul zilei pentru a nu-ti strica somnul de noapte
  3. Dezvolta o rutina sanatoasa de culcare si incearca pe cat posibil sa eviti lucrurile daunatoare unui somn bun. Poti citi o carte, poti face putina meditatie, poti face o baie fierbinte sau chiar niste yoga, insa stai departe de televizor sau laptop!
  4. Consumul prea mare de lichide din a doua parte a zilei te-ar putea afecta cu urinarile dese de pe parcursul noptii. Incearca sa nu prea mai bei lichide dupa ora 6 seara.
  5. Evita cofeina, fie ea din cafea sau ceai
  6. Evita alcoolul (chiar pe tot parcursul sarcinii ar trebui sa-l elimini)

Avantajul trimestrului 2 de sarcina

De acum ar trebui sa fii pe faza pentru ca este posibil sa iti simti copilul miscand pentru prima data. Nu sunt inca miscari controlate, insa oricum ar fi, acesta este un eveniment pe care nu trebuie sa il ratezi.

Vezi alte articole: Informatii sarcina, Calculator sarcina